Cara Buang Skin Tag atau Lebihan Kulit

APA ITU SKIN TAG?




Skin tag (acrochordon)  atau lebihan kulit adalah sangat biasa terjadi di kalangan pertengahan umur atau lebih tua. Ia tumbuh di permukaan kulit dan berukuran kecil. Secara umumnya lebihan kulit ini tidak berbahaya dan tidak sakit, namun seloknya dibuang jika sudah mengganggu aktiviti seharian atau sudah mula mehilangkan keyakinan diri di khalayak ramai.

APA PENYEBAB SKIN TAG?

→Kulit yang selalu bergesel terutamanya yang obesiti
→Kesan daripada penuaan
→Ketidak stabilan hormon (tahap hormone estrogen dan progestron yang tinggi semasa mengandung & tahap hormon pembesaran yang tinggi)

Skin tag selalunya terdapat disekitar ketiak, dada, betis, pangkal peha, leher atau kelopak mata.

Terdapat produk yang boleh mengurangkan skin tag seperti TREATMORZ. Treatmorz Skin Tag Oil boleh membuang skin tag secara semulajadi, lembut dan berkesan. Ianya diperbuat daripada minyak semulajadi dari tumbuhan.


Apabila diletakkan, ia akan meresap ke dalam membrane sel untuk mengering dan mengecutkan skin tag. Skin tag yang telah kecut akan mula jatuh selepas minggu 1 atau 2 penggunaan tanpa meninggalkan parut.

Boleh dapatkan SEGERA di Farmasi Marmin (Peramu 8AM-10PM) @ (Ketapang 9AM-10PM) atau whatsapp kami http://www.wasap.my/601116776799

Comments

Post a Comment

Popular Posts