SERUM VIT E DARI CHEMIFREE

PARUT MUKA KERANA JERAWAT, PEMBEDAHAN, DEMAM CAMPAK DAN TERBAKAR?

 Apa kaitan vitamin E dengan parut sebenarnya?”🧐


Penggunaan vitamin E tidak asing lagi dalam dunia kosmetik. Vitamin E seringkali diuar-uarkan sebagai salah satu elemen atau bahan aktif dalam sesuatu produk terutamanya produk yang menjurus kepada pemulihan kesan parut. Vitamin E atau nama lainnya tocopherol yang digunakan secara meluas dalam bidang kosmetik dan perubatan kerana :

Ia bertindak sebagai anti-oksida
Membantu dalam penghasilan sel darah merah💉
Mengekalkan struktur fosfolipid ( menegangkan kulit)
Melambatkan proses penuaan

Selain itu, vitamin E tidak dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh kita. Maka, kita perlu mengambil makanan yang mempunyai vitamin E . Kekurangan pengambilan vitamin E dalam pemakanan seharian menyebabkan proses pemulihan parut berjalan lambat. Selain itu, ia juga dapat mennyumbang kepada masalah anemia, ketidaksuburan serta kerosakan fungsi hati.
=================================

Selain itu, vitamin E dapat dihasilkan secara semula jadi mahupun sintetik. Bagi pengguna tegar produk berasaskan semulajadi, CHEMIFREE NATURAL VITAMIN E SERUM adalah antara pilihan buat anda 🌱






Chemifree Natural Vitamin E Serum boleh digunakan untuk memudarkan parut anda. Produk buatan Malaysia ini diiktiraf sebagai produk berasaskan semula jadi dan mengekalkan 7 prinsip iaitu bebas :

Mineral oil
Alcohol
Paraben
Pewarna
Bahan sintetik
Bauan sintetik


Produk ini hanya menggunakan Vitamin E semulajadi, d-alpha tocopherol. Produk ini memfokuskan pemulihan dan pemudaran parut :

-Jerawat
-Pembedahan
-Matang
-Demam campak
-Terbakar

Produk ini memiliki 8000 iu vitamin E semula jadi dalam 10ml. ia juga boleh digunakan oleh semua lapisan umur dan masalah seperti kulit kering, tona tidak sekata, selulit, tumit dan bibir pecah.
Chemifree Natural Vitamin E Serum diformulasi menggunakan :
Vitamin E semulajadi (d-alpha tocopherol)
Caprylic
Isopropyl palmitate
Pellargonium graveolens (ros geranium)

Comments

Popular Posts