JENIS JENIS VITAMIN C BLACKMORES DAN MANFAATNYA








 Tahukah anda; Vitamin C blackmores ada 3 jenis ? 🧐🧐

Vitamin C merupakan vitamin yang larut air dan cepat dikumuh dari badan. Jadi, penting untuk memilih rumusan vitamin c terbaik dan boleh membebaskannya secara berperingkat untuk memastikan tubuh mempunyai perlindungan yang diperlukan sepanjang hari.

🍊

Nampaknya ramai yang belum tahu sebenarnya vitamin C dari blackmores terdapat 3 jenis vitamin c yang berbeza setiap manfaatnya. Jom Marmin share manfaat disebalik vitamin C secara ringkas dan mudah.

🍊

Vitamin C 500mg ; 1 tab vitamin C bersamaan dengan 7 biji buah oren bersaiz sederhana. Vitamin C jenis ini 100% Natural, maksudnya tiada kandungan lain selain Vitamin C. Tiada pemanis tambahan. Ia dapat meningkatkan sistem imun badan, membantu penghasilan kolagen yang lebih banyak dan mencantikkan kulit.

🍊

Bio C; 1 tablet bio c bersamaan 14 biji oren saiz sederhana. Vitamin jenis ini menganmdungi 1000mg vitamin c dalam 1 biji. Diperkaya dengan bioflavanoid dan antioksidan untuk menyokong fungsi vitamin C. Ia juga dapat membantu kurangkan masalah hipertensi dan meningkatkan imun badan.

🍊

Buffered C; Vitamin jenis ni dia special sikit. Dia slow release dan kurang acid. Perlahan lahan diserap oleh tubuh badan kita. Boleh diserap melebihi 8 jam. Vitamin jenis ni sangat sesuai untuk yang ada masalah gastrik. 1 tablet bersamaan dengan 7 biji oren saiz sederhana. Ia diperkaya dengan bioflavanoid dan antioksidan untuk menyokong vitamin C. Ia juga mengandungi rosehip untuk kecantikkan kuku dan rambut.

Boleh share share kepada kawan 😍kawan yang ambil supplement ni

Comments

Popular Posts